RSS Feed

Count Up. Sakaii 家族成立至今.

Monday, May 25, 2009

yoo~
so unhappy this few day...
Yesterday thanks jasmine and fish a lot . love you.

Really want go to korea~
stay there forever and don't want come back jor...
erm...maybe i will come back when i mis you all~
so... fast fast let me finish all this class,
than i go there continue my journey~
My Stage at there,
my dream just waiting for me at there also~
I trust myself...

这一辈子,
我做所有的事都必须付出比别人更多的努力。
我都认了.
成绩,读书比别人多一倍,成果也只会使别人的一半。
梦想,缺乏天分,永远不会得到家人的认同,看见表演时朋友的家长为自己孩子打气,很羡慕。
没有得到很多的支持,甚至还被反对,有时真的想放弃,因为总找不到继续的理由。
辛苦。眼泪在打转,却不想让它掉下来,因为隔着眼泪看世界,很可悲。
但我靠我那不懂从哪里得来的自信继续着,它是我的勇气,所以被打击也无所谓。
因为我相信,越过辛苦的桥梁,坚持到最后,
世界舞台会被我的霸气吞噬,我将是最耀眼的那一个!

1 comments:

demon*jiahui said...

just believe you can.
one day we will watch from tv or news & shout,UR HIGHNESS!!
x).=D

Post a Comment